Olympia presenteert

2014-Olympiateam-1-595x371

Een gevulde ruimte met een betrokken management team luistert hoe de trainees van Olympia hun plannen uitrollen. De doelgroep van 16 tot 25 staat centraal.

In het kader van de post hbo opleiding voor franchise ondernemers presenteren de trainees van Olympia hoe het uitzendbureau in de toekomst om kan gaan met de doelgroep van 16-25 jaar.

Een gedegen kwantitatief en kwalitatief onderzoek vormt de basis waarop de trainees hun oordeel baseren. Onderdeel van het onderzoek was ook een brainstorm sessie met een panel van vertegenwoordigers van de doelgroep gefaciliteerd door een van de trainers van ACE.der van de post hbo opleiding voor franchise ondernemers presenteren de trainees van Olympia hoe het uitzendbureau in de toekomst om kan gaan met de doelgroep van 16-25 jaar.

De trainees maken uitstekend gebruik van digitale media en laten de nodige filmpjes passeren om hun betoog te ondersteunen.  Als klap op de vuurpijl wordt een website onthult voor de doelgroep, ondersteunt door een radio commercial.

Het management van Olympia krijgt vervolgens de gelegenheid om vragen te stellen over de toepasbaarheid van de voorstellen. De trainees weten de vragen uitstekend te pareren en lokken hun directie uit om budget beschikbaar te stellen om een paar van de voorstellen te concretiseren. Hiermee tonen ze hun ondernemende kwaliteiten.

Ik denk dat Olympia nog veel plezier gaat beleven van dit aanstormend talent!

Dit bericht is geplaatst in ondernemerschap, onderwijs. Bookmark de permalink.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *