Marketfair 18 maart 2009

Donderdag 18 maart was de locatie Fraijlemaborg van het domein economie en management van de HvA gevuld met een bonte verzameling van kraampjes. Studenten van de propedeuse van de international business and management studies stonden hun waren aan te prijzen. Alle studenten hadden met groepjes van ongeveer 10 studenten een onderneming opgericht in het kader van jong ondernemen. Er werd een grote range aan producten verkocht. Het ging van cocktailshakers, cosmetica producten tot USB hubs die ook gelijk je koffie konden verwarmen. De jury van de opleiding beoordeelde de diverse stands en wees aan het einde van de ochtend twee bedrijfjes aan met het meeste potentie.

In dit geval waren dat de bedrijfjes shoe tattoo en Amsterdam clubcard. Shoe tattoo geeft consumenten de mogelijkheid om hun sneakers op te laten vrolijken door graffiti artiesten. De Amsterdamse clubcard geeft leden de mogelijkheid te genieten van kortingen bij de entree van gerenommeerde Amsterdamse clubs. Het was erg leuk om op deze markt met jonge ondernemers rond te lopen!

DSC00031
Amsterdam Clubcard
DSC00023 (2)
Shoe Tattoo

Dit bericht is geplaatst in onderwijs. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *