Tijdens mijn reis in Indonesiƫ heb ik geen boeken gelezen, maar heb ik alle 75 delen van de acht seizoenen van game of thrones bekeken. Als we op het vliegveld zaten te wachten, in het hotel of in de trein. Het was mooi om alle verhaallijnen te volgen en te merken dat je een aantal verhaallijnen anders in je hoofd had opgeslagen. Mijn grootste held was en is Arya, maar ik heb in de loop van de serie ook meer respect gekregen voor haar zus Sansa, die uiteindelijk een zelfstandig koninkrijk uit de strijd sleept en er voor zorgt dat er niet meer sprake is van 7 koninkrijken, maar 6.
Afijn, zo kan ik natuurlijk meerdere karakters aanhalen, maar overall was het weer een feest om deze prachtige serie van het begin tot het einde te bekijken.