Borobudor

We zijn nu een week in Indonesiƫ. Vandaag gingen we een kijkje nemen bij de Borobudor. Was mooi om dit monument van dichtbij te bezien. De beklimming van het gebouw was best een onderneming, vanwege de trappen met hoge treden. Het uitzicht was echt de moeite waard!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *