Voorgedragen voor een berisping

Deze week kreeg ik een brief binnen van de stichting Zonova. Zij zijn voornemens mij te berispen op basis van het feit dat ik:

  • een leerling aan zijn jasje heb getrokken.
  • mijn stem heb verheven in de klas.
  • De uitspraak:” What the fuck” heb gebezigd
  • Een directe instructie van mijn leidinggevende niet heb opgevolgd.

Ik mag nog reageren op deze brief. Wellicht dat de berisping dan nog van tafel wordt geveegd. Ik denk dat ik dit ook ga doen. De voorzitter van het college van bestuur is Dave Ensberg. Hij is ook degene die deze brief ondertekend. Op zijn LinkedIn profiel prijkt een mooie afbeelding van Typhoon.

Wellicht is hij op de hoogte van de lijfspreuk van Typhoon: Lobi da basi en kunnen we een gesprek hebben over dit voorgenomen besluit. Ik ben benieuwd hoe hij er in staat.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *